Forum BigChina.pl

Import z Chin Forum BigChina.pl

Pierwsze polskie forum dla importerów z Chin


Teraz jest Śr sie 21, 2019 2:15 am

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 10, 2010 10:58 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt lip 31, 2009 1:06 am
Posty: 138
K.Sinco napisał(a):
Interpretację pozostawmy czytelnikom, zgoda?


Forumowicze i tak ocenia.

Jednak odpowiedz na zasadnicze pytanie pomimo takiego maratonu nie padla dzisiaj.

Wiec mysle ze to nie koniec.


Ale bywaj Pan zdrow!

_________________
"Sprawdzajac chinczyka- sprawdz i posrednika"
ciekawy watek tutaj:
http://www.forum.bigchina.pl/viewtopic.php?t=3850


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 10, 2010 11:00 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 28, 2009 12:34 pm
Posty: 319
DEL

_________________
Import maszyn z Chin
Chińskie maszyny


Ostatnio edytowano Cz lut 11, 2016 12:30 pm przez K.Sinco, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 10, 2010 11:10 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt lip 31, 2009 1:06 am
Posty: 138
Kazdy ma prawo zadac takie pytanie- a moze poprostu popelnilem blad ortograficzny w pytaniu? :D :D :D

Wiec zadam je jeszcze raz.

Czy firma SINCO posiada licencje i jaki jest jej numer- do prowadzenia na terenie ChRL dzialalnosci kosnsultingowo-uslugowej.?

Pozdrawiam

_________________
"Sprawdzajac chinczyka- sprawdz i posrednika"
ciekawy watek tutaj:
http://www.forum.bigchina.pl/viewtopic.php?t=3850


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: N sty 10, 2010 11:34 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 28, 2009 12:34 pm
Posty: 319
DEL

_________________
Import maszyn z Chin
Chińskie maszyny


Ostatnio edytowano Cz lut 11, 2016 12:30 pm przez K.Sinco, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 11, 2010 12:02 am 
Offline

Dołączył(a): Pt lip 31, 2009 1:06 am
Posty: 138
K.Sinco napisał(a):
Tak, każdy ma prawo.
A ja mam prawo na takie pytanie PANU nie odpowiadać :)


I mam prawo tez twierdzic ze Pana dzialalnosc niczym sie nie rozni od chinskiego scamu :D
Oni na trudne pytania rowniez nie odpowiadaja lub unikaja ich jak zastraszone zaskronce :D :D :D
No coz mam prawo przeciez sobie to myslec, ze Pan i firma w ktorej Pan pracuje to taki chinski scam tyle ze w polskim wydaniu, nie?


Pozdrawiam

_________________
"Sprawdzajac chinczyka- sprawdz i posrednika"
ciekawy watek tutaj:
http://www.forum.bigchina.pl/viewtopic.php?t=3850


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 11, 2010 9:55 am 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 28, 2009 12:34 pm
Posty: 319
DEL

_________________
Import maszyn z Chin
Chińskie maszyny


Ostatnio edytowano Cz lut 11, 2016 12:30 pm przez K.Sinco, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 11, 2010 11:30 am 
Offline

Dołączył(a): Pt lip 31, 2009 1:06 am
Posty: 138
Pana zdanie to mnie serdecznie malo interesuje.

Wypowiedzi Pana nie odnosza sie w zadnym stopniu do merytoryki tematu ani pytan.
Sam Pan sobie oraz w pseudo firmie w ktorej Pan niby pracuje wystawia swiadectwo.
Wiec kazdy uzytkownik lub tez klient moze zauwazyc jakie otrzyma odpowiedzi jesli bedzie zadawal niewygodne pytania.
Pana zapewnienia sa tyle warte ze szkoda slow, Calka tez wszytkich zapewnial i co z tego wyszlo. Mial strone i wystawial faktury- ale niestety lewe!
Rzucal miesem na ludzi jak mu zadawali niewygodne pytania.

Czy cos Panu to przypomina?

Wiadac do czego ludzie bedacy na krawedzi egzystencji(calka tez był) sa zdolni i czego nie napisza. To sa wlasnie cecha mitomanow.
Jest to obraz nedzy i rozpaczy do czego sa zdolni rodacy w Chinach.

Mino tego.


Pozdrawiam

_________________
"Sprawdzajac chinczyka- sprawdz i posrednika"
ciekawy watek tutaj:
http://www.forum.bigchina.pl/viewtopic.php?t=3850


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn sty 11, 2010 11:41 am 
Offline

Dołączył(a): Pt sie 28, 2009 12:34 pm
Posty: 319
DEL

_________________
Import maszyn z Chin
Chińskie maszyny


Ostatnio edytowano Cz lut 11, 2016 12:31 pm przez K.Sinco, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt sty 12, 2010 1:36 pm 
Offline

Dołączył(a): N sty 10, 2010 6:00 pm
Posty: 3
Witam,

ja tez wypowiem sie w temacie, bo mysle, ze mam cos ciekawego do powiedzenia.
jestem niedoszlym klientem pana chello9999 (powinno byc chyba chello0000).
nieodszlym, bo ten pan jest w 100% niewiarygodny!!!!

pod kazda swoja wypowiedzia nawoluje do sprawdzania posrednika i tego wlasnie od niego wymagalem, zeby sie uwiarygodnil.
informacje, ktore mi przekazal:

<WYMODEROWANO PRZEZ BIGCHINA NA UZASADNIONĄ PROŚBĘ UŻYTKOWNIKA>
nie podal nazwy firmy ani zadnych danych na jej temat, pomimo, ze wymielismy kilka wiadomosci
na potwierdzenie swojej opinii moge udostepnic swoje rozmowy z tym czlowiekiem

dziekuje za uwage,
Janusz L


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sty 13, 2010 6:41 pm 
Offline

Dołączył(a): N sty 10, 2010 6:00 pm
Posty: 3
dostalem pare pytan od ludzi, ktorych zainteresowaly posty pana chello.
odpowiem na nie tutaj:

`nie, pan ten podczas calej naszej wymiany wiadomosci nigdy nie podal swojego nazwiska,ani nawet imienia!!!!
`na pytanie o firme, zbyl mnie mowiac, ze dane poda dopiero jak zdecyduje si na wspolprace z nim
`nie podal mi adresu zadnej strony internetowej, na ktorej umieszcza swoja oferte - podejrzewam, ze nie ma on zadnej strony
`spytalem go o cos, co tak bardzo podkreslal w swoich wypowiedziach w tym temacie: jakie znaczenie ma legalna dzialanosc w Chinach dla posrednictwa? nie potrafil mi na to odpowiedziec
`spytalem tez czy powyzsze oznacza, ze towar kupuje od niego i on odpowiada za towar: jego odpowiedz to: "nie ja jestem Pana dostawca tylko chinski producent."

ps. przepraszam, ze pisze tak jak widac, ale mam swoje lata i dawniej nie uczono obslugi komputera


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sty 13, 2010 8:35 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt lip 31, 2009 1:06 am
Posty: 138
pjkm napisał(a):
Witam,

ja tez wypowiem sie w temacie, bo mysle, ze mam cos ciekawego do powiedzenia.
jestem niedoszlym klientem pana chello9999 (powinno byc chyba chello0000).
nieodszlym, bo ten pan jest w 100% niewiarygodny!!!!

pod kazda swoja wypowiedzia nawoluje do sprawdzania posrednika i tego wlasnie od niego wymagalem, zeby sie uwiarygodnil.
informacje, ktore mi przekazal:

...nie podal nazwy firmy ani zadnych danych na jej temat, pomimo, ze wymielismy kilka wiadomosci


Ten uzytkownik zwrocil sie do mnie( nie ja do niego) z zapytaniem o pomoc w imporcie "akcesorii papierniczych" nie podajac zadnych szczegolow.
Wiec logiczne iz musialem najpierw poznac jego zapotrzebowanie- jesli takowe bylo.
Zwrocilem sie o podanie szczegolow, a zamiast zapewnianej odpowiedzi(bo niby informacje czyli zestawienia sprzedazy mial w biurze)-
otrzymalem wyzej cytowany post.

<WYMODEROWANO PRZEZ BIGCHINA>

pjkm napisał(a):
na potwierdzenie swojej opinii moge udostepnic swoje rozmowy z tym czlowiekiem


No juz jedno przestepstwo wystarczy- kazdy chyba zdaje sobie z tego sprawe czego sie dopusciles.
Wiec daruj sobie!

Swoj obraz i poziom przedstawiles.

Bywaj!

_________________
"Sprawdzajac chinczyka- sprawdz i posrednika"
ciekawy watek tutaj:
http://www.forum.bigchina.pl/viewtopic.php?t=3850


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sty 13, 2010 8:52 pm 
Offline

Dołączył(a): So sie 23, 2008 8:22 pm
Posty: 1602
Lokalizacja: 中国佛山三水
czego sie mozna spodziewac po czlowieku, ktory oczernia innych a sam nie reprezentuje nic soba?

_________________
Slawomir Sejda
Director
Datalaw Int'l Co., Limited
http://www.datalawltd.com

datalawltd@datalawltd.com

Tel/Fax: +86 20 3996 9004
Tel: +86 18 66 500 45 46

Tel. PL: 22 307 90 58 - laczy z Chinami BEZ OPŁAT - STREFY CZASOWE!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sty 13, 2010 8:57 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt lip 31, 2009 1:06 am
Posty: 138
pjkm napisał(a):
dostalem pare pytan od ludzi, ktorych zainteresowaly posty pana chello.
odpowiem na nie tutaj:

`nie, pan ten podczas calej naszej wymiany wiadomosci nigdy nie podal swojego nazwiska,ani nawet imienia!!!!
`na pytanie o firme, zbyl mnie mowiac, ze dane poda dopiero jak zdecyduje si na wspolprace z nim
`nie podal mi adresu zadnej strony internetowej, na ktorej umieszcza swoja oferte - podejrzewam, ze nie ma on zadnej strony
`spytalem go o cos, co tak bardzo podkreslal w swoich wypowiedziach w tym temacie: jakie znaczenie ma legalna dzialanosc w Chinach dla posrednictwa? nie potrafil mi na to odpowiedziec
`spytalem tez czy powyzsze oznacza, ze towar kupuje od niego i on odpowiada za towar: jego odpowiedz to: "nie ja jestem Pana dostawca tylko chinski producent."

ps. przepraszam, ze pisze tak jak widac, ale mam swoje lata i dawniej nie uczono obslugi komputera


Pomimo zapewnien ze strony uzytkownika nigdy nie otrzymalem maila z zapytaniem- co tu wiecej mowic.
Nie wiem do kogo i dla kogo te zale, ale widze ze pseudo posrednikow boli bardzo ze ludzie zadaja niewygodne pytania.

Mi czlowieku nie zaszkodzisz, gdzy ja prowadze wlasna dzialalnosc produkcyjno-handlowa-uslugowa w Chinach.
Chetnie pomagam ludziom z uwagi na moje mozliwosci.

Ale czekam na wprowadzenie moze zmain w regulaminie, wowczas chetnie bede sie podpisywal pod kazdym postem swoimi danymi.

Tymczasem moja stopka wyglada jak wyglada i jak narazie boli i to bardzo wielu pseudo posrednikow.

_________________
"Sprawdzajac chinczyka- sprawdz i posrednika"
ciekawy watek tutaj:
http://www.forum.bigchina.pl/viewtopic.php?t=3850


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sty 13, 2010 9:22 pm 
Offline

Dołączył(a): So sie 23, 2008 8:22 pm
Posty: 1602
Lokalizacja: 中国佛山三水
jest pan po prostu niewiarygodny!

_________________
Slawomir Sejda
Director
Datalaw Int'l Co., Limited
http://www.datalawltd.com

datalawltd@datalawltd.com

Tel/Fax: +86 20 3996 9004
Tel: +86 18 66 500 45 46

Tel. PL: 22 307 90 58 - laczy z Chinami BEZ OPŁAT - STREFY CZASOWE!


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr sty 13, 2010 9:38 pm 
Offline

Dołączył(a): Pt lip 31, 2009 1:06 am
Posty: 138
K.Sinco napisał(a):
EDIT:
W odpowiedzi na "zapotrzebowanie społeczne" "pewnej grupy osób", firma SINCO sp. z o.o. postanowiła zakończyć wszelkie dywagacje na temat swojej działalności.

W tym celu, zapraszam do zapoznania się z nowymi treściami, jakie umieszczam w swoim podpisie.


Pozdrawiam,
Karol Szymczak


Zapomnial Pan o podaniu obowiazujacej nazwy biura w Chinach- bo podana przez Pana jest nieprawidlowa.

Pozdrawiam

_________________
"Sprawdzajac chinczyka- sprawdz i posrednika"
ciekawy watek tutaj:
http://www.forum.bigchina.pl/viewtopic.php?t=3850


Góra
 Zobacz profil Wyślij prywatną wiadomość  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL